آلبوم عکس های دوران کودکی من
نوشته شده توسط : اقا محمدرضا

من وقتی یه شکست عشقی بزرگ خوردم sad




 


من در ماشین day dreaming



 


من در باشگاه cowboy



 


من, وقتی یه گندی زدم I don't want to see


 

 

من در مسابقان بوکس... feeling beat up

 

 

 

 

من وقتی مرد عنکبوتی شده بودم cool


 

 

 

 

من وقتی مامی نبودم  worried

 

 

 

 

 

من وقتی که ذوق ترکونده بودم tongue

 

 

 

 

 

من در شب امتحان d'oh

 

 

 

 

 

من در حال چت thumbs down

 

 

 

 

 

من وقتی خیلی گرسنم بود whistling

 

 

 

 

 

من در حال هندونه خوردن batting eyelashes

 

 

 

 

 

 

من...! نه بابا من اصلا تو این عکس نیستم به جون خودم، اینا دوستامند... I don't want to see

 

 

 

 

 

من وقتی خراب کاری کرده بودم d'oh

 

 

 

 


من , وقتی اصلا اعصاب درست حسابی ندارم at wits' end
 





 

 

من وقتی که دهقان فداکار شدم :177:

 

 

 

 

 

من در حال دیدن یک خواب خــــــــیلی خوب day dreaming


 

 

من وقی سیا مست کرده بودم :6qwup3:

 

 

 

 

 

من .... نه ببخشید این دوستمه  laughing


 

 


من , وقتی به شدت دارم به خودم افتخار میکنم rock on!


 



من , بعد از دیدن یک فیلم مزخرف هندی  don't tell anyone



 

من و دوست دخترم big grin

 

 

 

 

 

 

 

 

وای که بیچاره کردند ما رو این دختر ها chatterbox

 

 

 

 

 

 

 

من در حال حالگیری oh go on

 

 

 

 

 

 

 

من وقتی خیلی کنجکاو بودم oh go on

 

 

 

 

 

 

 

من وقتی پیشنهاد ازدواج به دوست دخترم دادم love struck

 

 

 

 

 

من وعیال big hug

 

من و عیال در پارتی 

 

 


 

 

من , اولین باری که شمارو ديدم party

 

 

 

اگه گفتید من کدومم...! big grin

 

 

 

 

 

 

 

دوستون دارم kiss

 

 

بای wave love struck

 




:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 156
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
تاریخ انتشار : 18 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: