جوک
نوشته شده توسط : اقا محمدرضا


*  *به یارو میگن بهترین شهر دنیا کجاست؟ میگه.سانفرانسیسکو میگن بنویسش میگه
غلط کردم. قم*

*از بنده خدا می پرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟میگه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست!
*


**

***یارو ازدواج میکنه هر شب تنها میخوابه زنش میگه نمیخوای بوسم کنی، کاری
کنی،میگه نه من زن گرفتم این کارا رو بذارم کنار**!*

***
***         *به غضنفر میگن : وبا اومده .
میگه : چیچی آورده ؟!*



*عباس اقا با زنش دعواش میشه، قهر میکنه دست بچه هاشو میگیره که بره زنش میگه
با من دعوا داری بچه های مردمو کجا میبری!*



*التماس یک لر به دستگاه خود پرداز**:
**جان مادرت غلط کردم پول نمی خوام گواهینامه ام را پس بده*

  **

**      *زن طرف میره جبهه بر میگرده
شوهرش میگه :  ای بابا نه شهید شدی نه جانباز
زن میگه : در عوض یه بچه عراقی تو شکمم اسیر کردم!*


! *عباس آقا نصفه شب بلند میشه آب می خوره میگه: سلام بر حسین یه نفر از زیر
تخت میگه : سلام عباس آقا*

  **

  **  *یكی از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام
باغچه ها هست. می گه: آهان فهمیدم، شلنگ!*



**    *یه خره با حسرت به یه اسبه نگاه می کنه و میگه: ای کاش تحصیلاتم رو
ادامه می دادم**·*

  **

  **   *غضنفر توی جنگ داشته گشاد گشاد راه میرفته میگن تو چرا اینجوری راه
میری ؟ *

*میگه : همه رو توی جنگ شیمیایی کردن نامردا منو فیزیکی*



***یه یارو میره تهران به راننده تاکسی میگه :میدان امام حسین رو بلدی؟
راننده:اره من خودم بچه امام حسینم. یارو اشک تو چشاش جمع میشه میگه: علی اصغر
خودتی! چقدر بزرگ شدی!؟!*



**

  **    *یه بنده خدا رو ختنه میکنن بهش میگن باید دامن بپوشی میگه مگه همشو
بریدید*



***هشدار **: مراقب اونجات باش ، وزیر نفت گفته : از هر جا بتونیم گاز میگیریم*

 

بینظر فتیره





:: بازدید از این مطلب : 1622
|
امتیاز مطلب : 465
|
تعداد امتیازدهندگان : 157
|
مجموع امتیاز : 157
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: