بگوییم / نگوییم؟!؟!
نوشته شده توسط : اقا محمدرضا


 

 

 

کلمات ، فقط ترجمه ندارند ، بار معنایی و روانشناختی هم دارند.

 



بگوييم : از اينكه وقت خود را در اختيار من گذاشتيد متشكرم.
نگوييم : ببخشيد كه مزاحمتان شدم.


 
بگوييم : در فرصت مناسب كنار شما خواهم بود.
نگوييم : گرفتارم.
 


بگوييم : راست مي گي؟ راستي؟
نگوييم : دروغ نگو.
 


بگوييم : خدا سلامتي بده.
نگوييم : خدا بد نده.
 


بگوييم : هديه براي شما.
نگوييم : قابل ندارد.
 


بگوييم: قشنگ نيست.
نگوييم : زشت است.
 


بگوييم: خوبم.
نگوييم: بد نيستم.
 


بگوييم : مناسب من نيست.
نگوييم : به درد من نمي خورد.
 


بگوييم : شاد باشيد.
نگوييم : خسته نباشيد.
 


بگوييم: دوست ندارم.
نگوييم: متنفرم.
 


بگوييم: آسان نيست.
نگوييم: دشوار است.
 


بگوييم : بفرماييد.
نگوييم : در خدمت هستم.
 


بگوييم : خيلي راحت نبود.

نگوييم : جانم به لبم رسيد.
 


بگوييم : مسئله را خودم حل مي كنم.

نگوييم : مسئله ربطي به تو ندارد.

 

نظربزارینا




:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 156
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
تاریخ انتشار : 1 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

//commenting/avatars/iranian-fun-270502.jpg
sh_funnygirl در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
tabrikbaba ba zoghe


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: